دفتر مرکزی
تبریز،خیابان شریعتی جنوبی،خیابان والمان،ساختمان آرکا،طبقه 4،واحد 2
۰۴۱ (۳۵۵۶۷۶۶۲ - ۳۵۵۶۷۶۷۸)
rayan.tabriz@gmail.com
از ساعت 9 الی 17
شنبه تا پنجشنبه
دفتر مرکزی : تبریز، خیابان شریعتی جنوبی ، خیابان والمان ، نرسیده به کوچه ارک ، ساختمان آرکا ، طبقه چهار ، واحد دو
تلفن تماس : (35567678 - 35567662 - 35566582) 041
واتس آپ : 09146575800
دفتر تهران : تهران، چهارراه ولیعصر، جنب بازار رضا، پاساژ پولادی، طبقه 4، واحد 9
تلفن تماس : (40-66484138) 021
شرکت مهندسی رایان گستر پیشرو در سال 1390 با هدف ارائه راه کارهایی جامع ، مدرن و تکنولوژی محور در زمینه های ارائه سیستم های جامع نرم افزاری- سخت افزاری تاسیس و با بکارگیری كارشناسانی مجرب همواره آماده خدمت به مشتریان گرامی می باشد. این شرکت تا کنون با بهره گیری از دانش روز دنیا و تحلیل درست بازارهای موجود در کشور، همچنین تصحیح مشکلات نرم افزارهای موجود در بازار، شروع به تولید و فروش و پشتیبانی نرم افزار حسابداری تکسان نموده است . نرم افزار حسابداری تکسان، دارای گواهی ثبت و تایید فنی از سازمان برنامه و بودجه کشور می باشد.
گروه نرم افزاری رایان گستر پیشرو معتقد است ارائه خدمات تخصصی و فنی هزینهبر میباشد و لازمهی ارائه ابزار نرم افزاری در بازارهای متوسط و كوچك را سادگی و کابری آسان و همچنین كاربردی بودن نرم افزار میداند كه بر این اساس از ابتدای سال 95 محصول نرم افزاری تکسان خود را با اصول و قواعد (User experience) طراحی و در قالب نسل جدید ارائه نموده است.
نرم افزارهای مالی تکسان که توسط این شرکت عرضه می شود دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت های پخش و تولیدی ها و ماسه شویی ها می باشد.
برخی از خدمات این شرکت عبارتند از :
1) مشاوره و راهنمایی تلفنی : مشتریان جهت خرید نرم افزار متناسب با نیازهای خود می توانند به صورت تلفنی توسط کارشناسان فروش مشاوره دریافت نمایند .
2) مشاوره و راهنمایی حضوری (دمو) : جهت دریافت مشاوره حضوری در خصوص نرم افزار ، مشتریان می توانند با تعیین وقت قبلی و با حضور در محل شرکت با کارایی نرم افزار از نزدیک آشنا شوند. کارشناسان این واحد، طی جلسات مذاکره با متقاضیان، نیاز سازمان یا شرکت آنها به هر یک از نرم افزارها را تشخیص داده و آنگاه نرم افزار مناسب را به آنان عرضه می کنند.
3) فروش و خدمات پس از فروش نرم افزارهای حسابداری: کارشناسان پشتیبانی ، بصورت تلفنی ، اینترنتی و حضوری تمامی خدمات مربوطه را به مشتریان ارائه می دهند.
4) فروش و راه اندازی تجهیزات جانبی: مشاوره های مرتبط همچون راه اندازی سیستم های مبتنی بر بارکد نیز براساس نیاز مشتری ارائه و درنهایت راه اندازی می گردد.
نام شما (الزامی)
آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)
موضوع
پیام شما