سوالات متداول

سوالات متداول

 

همه چیزهایی که نیاز دارید در یک مکان

به صفحه “سوالات متداول” نرم‌افزار “تکسان سیستم” خوش آمدید! این بخش طراحی شده تا پاسخ‌های سریع، دقیق و جامع به سوالات و ابهامات شما ارائه دهد. ما درک می‌کنیم که کاربران ممکن است با چالش‌ها یا سوالاتی مواجه شوند که در مسیر استفاده از نرم‌افزار پیش می‌آید. به همین دلیل، این صفحه به شما کمک می‌کند تا با صرف کمترین زمان ممکن به اطلاعاتی که به دنبال آن هستید دست پیدا کنید.

در این بخش، اطلاعاتی کاربردی در مورد موارد مختلف از جمله نصب نرم‌افزار، تنظیمات، نحوه استفاده، رفع مشکلات رایج و بسیاری موارد دیگر گردآوری شده است. هدف ما ساده‌سازی فرآیند‌ها و رفع سریع سوالات شما است.

همچنین، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، تیم پشتیبانی ما همیشه آماده کمک‌رسانی و ارائه راهنمایی به شماست. سوالات متداول در این صفحه به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا شما را در مسیر استفاده بهینه از “تکسان سیستم” همراهی کنند و تجربه‌ای مطمئن و بی‌نقص را برایتان فراهم کنند.

پرسش های متداول

پاسخ به پرسش های پرتکرار

شما با خرید تلفنی از دفاتر نمایندگی و یا خرید اینترنتی امن از دیجی کالا به سادگی می توانید توسط راهنمای نصبی که داخل سی دی می باشد، آن را نصب کنید. ولی جهت اطمینان خاطر بیشتر می توانید با تماس با دفاتر پشتیبانی نرم افزار، راهنمایی تلفنی گرفته و یا با اتصال به اینترنت و نرم افزارهای ریموت مثل انی دسک، عملیات نصب و راه اندازی نرم افزار را بصورت رایگان به کارشناسان پشتیبانی بسپارید!

خیر. تمامی نرم های حسابداری تکسان سیستم (بجز نسخه های شرکتی) به سادگی طراحی شده است و حتی کسانی که از دانش حسابداری برخوردار نیستند، با داشتن حداقل دانش کامپیوتری درحد تایپ، می توانند با آموزش اولیه نرم افزار(بصورت رایگان) تنها در یک جلسه توسط تیم آموزش، از نرم افزار استفاده کنند.

بلی. تنها کافیست "فرم پیشنهاد تغییرات نرم افزار" را از قسمت "ارتباط با ما" تکمیل کرده و ارسال کنید. واحد تحقیق و توسعه بعد از بررس امکانات درخواستی شما، درصورت تایید، فرم را در اختیار واحد برنامه نویسی قرار داده تا آن ها در حداقل زمان ممکن و با هزینه رایگان (امکانات جزئی) و یا هزینه توافقی (امکانات کلی) به نرم افزار اضافه کنند.

تکسان، دقیق و آسان

همین حالا به خانواده بزرگ تکسان بپیوندید

نبض کسب و کارتان را به ما بسپارید!